由於のだめカンタービレ,使我認識了上野樹里;由於喜歡了可愛到不行的野田妹,使我無可救藥的喜歡了上野樹里。得知樹里將會在四月的春季日劇裡有份演出,真的是太高興了!!!!!

今天逛TBS的網站,發現『冗談じゃない!』的官網已更新了。入面有劇情簡介、演員及工作人員列表、最新消息等。資料尚未齊全,而各演員的造型照還沒登出,相信要多等一段時間。

雖然官網尚未有演員的造型照,但早幾天已有照片曝光,是他們在成田機場拍攝首場戲時記者影到的。照片中的樹里電了一頭鬈髮,感覺有點成熟了。



樹里鼓起腮的樣子很可愛呢!!!




*********************************************
香港報章在三月二日的相關新聞:


東方日報

上野為織田做師奶

好戲之人織田裕二決定重返日劇界,家陣佢已投入TBS新劇<別開玩笑!>嘅拍攝工作,今次佢會同上野樹里扮演新婚夫婦,上野仲專登整咗個師奶頭添!

查實套劇嘅演員陣容都幾有睇頭,除咗有靠扮「小丸子」上位嘅天才童星森迫永依做女主角嘅妹妹外,飯島直子都落實參與演出,呢次係佢繼十一年前嘅經典日劇《真晝之月》後,跟織田再度合作。

織田响藝能界出名麻煩,以往佢同唔少合作演員都反面收場,好似柳葉敏郎同埋柴崎幸咁。聽日本行家講,上野上年拍《交響情人夢》時,曾因為太大壓力捱出厭食症,我e夫人就好擔心上野同呢位野蠻前輩未必夾得嚟,到時捱壞身子又唔知瘦幾多磅咯!


太陽報


上野師奶Look織田笑住讚

日本女星上野樹里一洗日劇《交響情人夢》的稚氣形象,電了一頭師奶鬈髮,替下月開播的TBS家庭喜劇《別開玩笑!》開工。日前大隊移師成田機場拍攝首場戲份,劇情講述20歲的上野拉著行李,與40歲的男友織田啟程往法國,求雙親答應婚事。

對於上野的新造型,織田一邊「咪咪嘴笑」,一邊大讚十分可愛,逗得伊人笑逐顏開!而相隔兩年半重返公仔箱的織田,亦獲經過的旅客激讚非常有型!另外,該劇邀得飯島直子飾演快餐店店長一角,造就她與織田自1996年劇集《真晝之月》後再度合作,適逢上月是飯島的39歲牛一,織田還送上花束和生日蛋糕。


蘋果日報

織田裕二搞忘年戀

日本TBS電視台播完木村拓哉演嘅《華麗一族》後,4月同時段推出由織田裕二夥拍《交響情人夢》女星上野樹里合演嘅新劇《別開玩笑》。《別》劇講述20歲嘅上野嫁畀40歲嘅織田後,先知自己阿媽係老公舊愛,鬧出笑話,日前兩人喺成田機場拍出發度蜜月嘅場面。


劇集的首播時間是四月十五日(星期日)9:00-10:09pm。

很期待!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    dorsiho 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()